V pondělí ráno srazila na Rašínově nábřeží v Praze dodávka člověka jedoucího na kole, který utrpěl zranění. Na místě dorazila sanitka. Nehoda způsobila omezení tramvajové dopravy, která nabrala výrazná zpoždění.
Podle tiskové mluvčí Policie ČR Kristýny Zelinkové obdržela policie hlášení o nehodě v 8:52 a na místo byla ihned přivolána záchranná služba. Řidič dodávky vyvázl bez zranění. Provoz tramvají byl obnoven po deváté hodině. Příčina nehody i výše škody zůstávají v šetření.
Fotografie z nehody nasvědčuje, že řidič dodávky odbočoval z vedlejší Trojanovy ulice na Rašínovo nábřeží. Člověk na kole zřejmě projížděl po hlavní.
Zdroj: iDnes.cz
Před dvěma týdny se v pražských Vršovicích odehrála smrtelná nehoda při srážce náklaďáku a cyklistky.
Líbil se Vám článek? Podpořte náš další obsah!
Stačí 100 Kč a minuta Vašeho času.
Vyberte prosím částku, poté budete přesmerováni na darujme.cz
Venánek 4. 11. 2024, 15:53
6
2
Účastníci si mnohdy nevybaví, případně nechtějí vybavit, jak k nehodě došlo. Proč již z výroby nejsou ve všech nových autech zabudovány povinné kamery?
újezďák 6. 11. 2024, 21:41
1
Venánek, protože třeba v Rakousku má pokuta za za kameru v autě strop pouhých 10 000 EUR M , zejména je tam zákaz nepřetržitého natáčení, ve Švýcarsku potřebujete souhlas všech natočených osob a nesmíte natáčet průběžně le " jen konkrétní situace" , v Maďarsku musíte garantovat, že záznam je po pěti dnech smazán, v Lucembursku ji můžete v autě mít/ můžete ji koupit , ale musíte garantovat, že zabudovaná kamera nejde použít a v Portugalsku ji ani nesmíte koupit. Tolik k úžasnému jednotnému trhu EU ..
Motorista 9. 11. 2024, 16:50
0
5
Protože to by dávalo smysl. Moc užitečné. Ne, radši budem do aut dávat nebezpečné tahače za volant, dupače na brzdy, otravné pípače na pásy a dopravní značky, atp.
David 13. 11. 2024, 10:26
3
1
No, když v autě jezdím připoutaný, respektuji nejvyšší povolenou rychlost a nespím za jízdy, tak se přiznám, že mi ty pípače vlastně vůbec nevadí.
Martin P. 15. 11. 2024, 14:35
1
1
Vozím kameru na kole, po zkušenosti, kdy mi tam z parkoviště se stopkou přes cyklostezku vjel osobák s dodatečným vysvětlením: "Já myslel, že o mně víte". Dobrzdil jsem to ve smyku bokem o něj.
Hodila se mi i k dokumentování parkování v cyklopruzích a pohozených koloběžek, kdy ani nemusím zastavovat a stáhnu si fotku z videa. S těmito podklady jsem pak navrhoval úpravy značení a vyhrazených parkování sdílených kola a koloběžek. Doufám, že se jich časem možná dočkáme. Reakce byla vštřícná, ale realizace odložená, kvůli připravovaným celkovým rekonstrukčním pracem. Ale to je k jinému tématu.
Celkově považuju kameru na kole i v autě za přínos. Rád bych věděl ty argumenty proti. Chápu, že Velký Bratr nikdy nespí a zneužít se dá všechno, ale docela rád bych poukázal na princip přiměřenosti a poměru mezi užitkem a riziky.
V tomhle jsem rád, že se u nás podobné názory neprosadily. Nepochybuju, že i tady se najde někdo, kdo by se za ně postavil.
komentář