Trasy po Blance (2/3): Holešovice a Troja

Publikováno: 06. listopadu. 2014, 1 min. čtení
Aktualizováno: 30. ledna. 2021
Publikováno: 06. listopadu. 2014, 1 min. čtení
Aktualizováno: 30. ledna. 2021

Se zprovozněním Trojského mostu a blížícím se spuštěním tunelu Blanka došlo na příležitost přehodnotit doporučené trasy také v Holešovicích a Kobylisích. Při té příležitosti jsme udělali několik úprav až na ďáblickém sídlišti. V tomto článku se budeme věnovat zejména trasám v údolí, kolem Vltavy a v roztříštěném území Holešovic.

Tým Prahou na kole není neomylný. A zejména v Holešovicích si často nevíme rady, zda některou propojku značit jako praktickou trasu nebo ne. Proto se dnes rozhodně víc ptáme než navrhujeme…


3. Přeložka A2 k Nové Povltavské

Trasu A2 překládáme podle předpokladu na stezku podél Nové Povltavské, čímž se trasa vyhýbá blátivému úseku pod mostem Barikádníků, úzkému chodníku pod tenisovými kurty a nově postavenému kotvišti. Spodní trasa nicméně zůstává průjezdná jako místní propojka do podchodu směrem ke Staré Povltavské (o kterém bude ještě řeč).

(Poznámka: V mapě se až do překreslení dlaždic bude na trase A1 a A2 ukazovat předchozí stav.)

4. Přeložka A1 v Holešovicích

Poté, co bylo otevřeno jižní předmostí Trojského mostu, se dá dojet vcelku pohodlně od nádraží Holešovice do Stromovky. Trasa A1 tak byla dokonce částečně doznačena i v terénu, byť vzniklá cesta není upravena v celé délce.

Mezi Ortenovým náměstím a nádražím Holešovice jsme se rozhodli přesunout doporučenou trasu do ulice Vrbenského. Ačkoliv se jedná o širokou čtyřproudovku, vyhnete se tak řadě křižovatek včetně křížení Argentinské. Navíc se na Ortenově náměstí vyhnete dlažbě a bídnému přesmyku.

Vrbenského je široká, přehledná.

Přesmyk kolem zábradlí na Ortenově náměstí.

Přesto je zde kontrolní otázka:

1) Máte někdo zkušenost s průchodností areálu přístaviště, kterým má trasa A1 procházet v budoucnu? (V mapce naznačeno růžovou tečkovanou čárou.)


5. Severojižní spojení od Trojského mostu

Severojižní spojnice přes Trojský most je po jeho otevření zásadní nová trasa. Jakkoliv po Rámusáku sem tam někdo i přes zákaz vstupu jezdil, jako doporučenou trasu jsme jej neměli. Trojský most je tak novým vstupem do území, který si žádá důkladný průzkum nabízených možností.

Bohužel, chcete-li od Trojského mostu pokračovat přes trosky starých Holešovic na dolní Letnou, Štefánikův most nebo k Vltavské, skončíte nejspíš zhruba na kilometr v pěkném loji, ať to zkusíte, kudy chcete.

Se zprovozněním Blanky by snad aspoň v ulici U Výstaviště mohl provoz poklesnout. Praktické trasy zde máme dlouhodobě vedené po chodnících, protože jízda v provozu je zde velmi obtížná a v případě kolon prakticky nemožná. V rámci těchto úprav jsme je neměnili, prostě proto, že zatím nejsme schopni přijít na nic lepšího.

A právě proto se ptáme na tři základní směry:

2) Jaký je nejbezpečnější a nejpohodlnější způsob, jak se dostat z Trojského mostu na třídu Dukelských Hrdinů? Má v některých úsecích smysl použít jiné chodníky, než které jsou v mapě, nebo jet ve vozovce?

3) Má vůbec smysl mít v mapě doporučenou trasu A31 ulicí Bubenskou? Případně, má smysl mít tuto trasu v provedení vyhýbajícímu se provozu? Na Hlávkově mostě jsme ji nedávno částečně vyhnali z kroucených podchodů, ale značit trasu po rušné ulici s kolonami, které jdou obtížně předjet, také nedává zrovna smysl…

4) Existuje nějaký pohodlný způsob, jak se dostat od Trojského mostu na legalizovaný cyklochodník podél Argentinské? Tohle by mohla být krásná klidná trasa, nevidíme ale způsob, jak ji co nejlépe promotat skrz vlakový a autobusový terminál Nádraží Holešovice. Respektive, způsoby by byly, ale vypadají všechny stejně špatné…

Podjezd U Výstaviště. Většina lidí pojede s rozmyslem po chodníku.

Začátek Bubenské hned za rohem.


6. Severojižní spojení od mostu Barikádníků

Na mostě Barikádníků byly nedávno zlegalizovány oba chodníky (byť bez návazností na zástavbu). Naše stávající praktická trasa (A160) vede po východním chodníku přes různé vysoké obruby a parkoviště se proplétá se až k Argentinské.

I zde jsme trasu zatím nechali, ale uvažujeme o změně. Na plánku jsou vidět čtyři varianty: Převedení trasy přes Ortenovo náměstí do Osadní (D), ponechání současné trasy (C) a dvě varianty napojení na cyklostezku podél Argentinské (A,B). A proto se opět ptáme:

5) Která z tras od mostu Barikádníků se vám zdá nejsmysluplnější? Případně se dá uvažovat i o kombinaci „(A nebo B) + D“…

Varianta B: Přechody přes Bondyho ulici.


Poznámka: Na Argentinské právě vznikla jedna novinka, křížení Argentinské na úrovni Jateční a nejspíš vznikne vjezd do Dělnické. Trasa po západním chodníku Argentinské tak dostává lepší napojení a větší význam. Viz zde.

7. Pelc-Tyrolka

Vedení tras na pravém břehu Vltavy trochu závisí na volbě chodníku u mostu Barikádníků. A hlavní otázka zde:

6) Je praktické jezdit z ulice Nad Rokoskou na pobřežní stezku areálem kolejí a podchodem Nové Povltavské? (E)

Pohled ve směru od podjezdu Povltavské.


Závěr

Hledání vhodné doporučené trasy klade víc otázek než odpovědí. Pokuste se rozplést tento gordický uzel — třeba jen tím, že nám do komentáře napíšete, odkud, kam a kudy přes toto divoké území jezdíte.

V posledním pokračování série se budeme věnovat nástupním trasám od Trojského mostu a mostu Barikádníků, tedy, kam se lze dostat ulicemi Trojskou a Nad Rokoskou.

Zlepšila cykloopatření související s tunelem Blanka rychlost nebo komfort vašeho dojíždění na kole?

Výsledky

Nahrávání ... Nahrávání ...
Vratislav Filler
Zakladatel mapy a webu Prahou na kole, předchůdců tohoto magazínu. Zaměřuje se analyticky na cyklistickou infrastrukturu, především v Praze. Je členem pražské cyklokomise, poradního orgánu Rady hl. m. Prahy. Působí jako dopravní expert ve spolku AutoMat. Vědecký pracovník zaměřený na přesné aplikace globálních navigačních systémů.

Mosquit 6. 11. 2014, 15:18

1) Průjezd přes panelárnu/přístav: V létě jsem to zkoušel a značky zákaz vstupu + vrátný/hlídač - neprůjezdné.
2) z Trojského mostu zůstat na chodníku (neznačeném) až na křižovatku U Výstaviště x Za Elektrárnou. Tam uhnout na parkoviště před hokejovou halou, v jednom místě je zábradlí přerušené (streetview: http://goo.gl/iifIs5, trasa: http://mapy.cz/s/e2lT), pokračovat po povrchu před výstavištěm až k výjezdu z tramvajové smyčky, tam se vhodně napojit do provozu a dát si pozor na auta zahýbající vpravo. Vozovka = ošklivé kostky. Ve směru zpět (na most) to bohužel nejde, jezdím ohleduplně po chodníku.

3) Bubenskou jezdím v provozu. Ráno to tam většinou stejně stojí a prokličkovat se dá.
4) Za mě jednoznačně jízdou Na Zátorách, než se motat přes BUS terminál.
5) Jsem trochu odvážnější cyklista, jezdím přímo buspruhem V Holešovičkách, prokličkování mezi stojícími auty na mostě Barikádníků. Od odbočení Jankovcovy je pravý pruh prázdný, využívají ho jen autobusy - jedu tím, a následně najíždím na cyklostezku v Argentinské. Asi bych hlasoval pro variantu B.

6) ano, já tak jezdím. Lepší než řešit přechody (bez přejezdů) na východní straně mostu. Bohužel se nedá do podjezdu dostat z "horní" A2.

vlákno 6. 11. 2014, 19:33

Ta A1 od Trojského mostu do Stromovky vede po jakési pěšince, když jsem po ní naposledy jel, tak byla totálně rozbahněná, doufám že to tam město brzo upraví...

Jakub Velímský 7. 11. 2014, 10:08

2) Po ulici U Výstaviště až po tramvajovou křižovatku (Na Zátorách), dále po chodníku a parkovišti. V opačném směru raději ve vozovce.

4) Vrbenského a skrz P+R parkoviště.

5) Jankovcovou.

6) Ano pro příjezd k matfyzu, tím spíše, až po otevření Blanky spustí semafory na přechodu přes Povltavskou východně od mostu Barikádníků.

Vratislav Filler 7. 11. 2014, 12:46

Mosquit, Jakub:

1) Díky, tak nějak jsem to předpokládal.

2) dc.
- Parkoviště tedy jasné.
- Od ulice Na Zátorách do centra tedy chodník (severní)
- od mostu po ulici Na Zátorách zatím radíte jako použitelné jak v provozu, tak po chodníku. Předpokládám, že zatím tam nejsou takové kolony, aby to po ulici nešlo, i když možná na ně dojde po Blance. Nechal bych to ve vozovce až po ulici Na Zátorách a na chodník d.c. bych to hodil ve vjezdu do elektrárny?
zc:
- Zatím se také neshodnete, jestli ve vozovce po kostkách, nebo chodník. Tady to ale předpokládám aspoň nestojí. Když tam dám chodník po ul. U Papírny (kde začíná asfalt), bude to dobrý kompromis?

3) Mám tedy Bubenskou říznout do provozu komplet až po Hlávkův most? D.c. nemám zkušenosti, ale z.c. mi to přišlo jako docela masakr, pruhy jsou hodně úzké...

4) Verdikt je dost nejednoznačný, někdo vás bude muset rozseknout :-)

5) Tady tedy hodit dct. na západní chodník mostu a potom Jankovcova - d.c. chodník kvůli koloně? Čuju tam vysokou obrubu na výjezdu od budovy... A směrem z centra nakonec taky chodník?

6) Dct. (A160) na mostě Barikádníků bude tedy na západním chodníku a pak spirálami k ulici Nad Rokoskou (A271). I přes veškerý význam cyklodopravy pro Matfyz po odstranění autobusové zastávky se mi ale nechce zakreslovat DCT jen kvůli této budově. Mám udělat propojení Trojský most - podchod - Matfyz - Nad Rokoskou? Jak s tím problémem, že z podchodu ke stezce na Trojský most nic nevede? ( nebo už jste tam vyjezdili pěšinu, která by šla do mapy? ;-) )

Mosquit 7. 11. 2014, 12:58

2dc:Naopak, kolony tam bývají každé ráno poměrně velké. Na křižovatce Partyzánská x Vrbenského jsou 2 úzké pruhy (1x vlevo, 1x rovně), oba bývají nějak plné a prokličkovat se je těžké. Vlastně proto jsem tam začal jezdit po chodníku. Od tohoto křížení dál - k ulici Na Zátorách - už jdou alespoň stojící auta objet po kolejích.
2zc: já jezdím po chodníku jen v úseku kolem autobazaru, pak taky najíždím do provozu.

3dc ano aut je tam hodně. Hlavně asi na 2 místech se člověk musí řadit do levého pruhu, pokud chce pokračovat směr SJM.

4: vyzkouším Jakubovu variantu, nejsem proti ní, zase tak to tam neznám. Tímhle směrem většinou nejezdím.

5: západní část Jankovcova (dc) mi přijde v pohodě i v provozu, buď tam ta auta stojí a já je objedu "protisměrem", nebo to tam nestojí a objedou mě auta. Ten "protisměr" slouží totiž výhradně jako příjezd k parkovišti, viz streetview. Chodník je ale pustý a myslím, že obrubník vysoký není.

6: Pěšinku vyjezdit jen tak nepůjde, je to tam zakeřované, navíc dost prudké.

Jakub Velímský 7. 11. 2014, 22:05

2 dc. Já se většinou stáčím už do ulice "Za Elektrárnou", obecně nerad jezdím po chodníku pokud není značený jako cyklostezka, ale ten krátký úsek "Na Zátorách - Za Elektrárnou" je pekelná kombinace kostek, stoupání, relativně úzké vozovky, silného provozu a tramvají.

4. Obyvkle tam nejezdím průběžně, ale kolo tam někdy parkuji a mám vyzkoušené příjezdy a odjezdy z obou stran. Na chodník/cyklostezku v Plynární je to přes obrubník, sesedám.

5 dc. Nepříjemná je obruba na konci chodníku z mostu Barikádníků. Poslední dobou mi nějak nevadí předjíždět kolony zprava, většinou to jde. 5 zc. Asi raději přejet Argentinskou na přechodu před křižovatkou a jet po výchdním chodníku přes most.

6. Podle toho, odkud ze západu přijíždím, volím:

a) Loděnice - pod Trojským mostem podjezd pod Povltavskou - koleje 17.11. - MFF (- Rokoska)
b1) Trojský most - nad kurty - podjezd u zastávky se spirálami (za mokra klouže, odnesla to klíční kost) - MFF
nebo
b2) Trojský most - nad kurty - pod mostem Barikádníků - přechod - MFF

Jak už jsem psal, uvidí se, jak bude ten přechod v b2 vypadat, až otevřou Blanku a spustí semafory.

Pokud bych chtěl z Rokosky na Trojský most, asi bych volil spirály u zastávky, a nad tenisovými kurty.

Petr 10. 11. 2014, 23:51

Ten chodník na kurty teda žádná paráda není. Nejspíš se neuklízí, takže je zasypaný listím a klouže až to pěkné není. Za tmy je jeho polovina na straně k okruhu zastíněná od světel z okruhu, takže nejde rozeznat vůbec nic. A větve jsou akorát ve výšce očí.

A ze strany od mostu Barikádníků tam pořád ještě je zákaz vjezdu i zákaz vstupu chodců. (Zatímco z druhé strany chybí).

Věřím, že se zlepší, až bude oficiálně otevřený...

Zacyklení 13. 11. 2014, 11:46

2) dc: chodník už od křížení s Vrbenského, potom skrz parkoviště kolem haly; zc: v provozu (je to s kopce a kolony nebývají, kostky objíždím po tram kolejích)

4) Vrbenského a terminál bus nebo P+R

5) Jezdím v prozovu Argentinskou a buspruhem (jako Mosquit), problematický je jen ten nájezd ze západního chodníku mostu přes odbočení do Jankovcovy, takže to nelze doporučit široké veřejnosti. Čili jsem pro B.

6) Souhlas s [JV6], tj. pokud chci z/na Trojský most, jet nad kurty, jedu-li od loděnice, pak podjezdem. Vynechávám už zcela variantu s přechodem u MFF, kde budou po Blance světla.

Na cestě mezi kurty a MO dnes sundali zákaz vstupu. K odstranění i značky zákazu vjezdu a betonových jehlanů zatím povel nemají. Snad tedy časem.

Vratislav Filler 13. 11. 2014, 12:06

Tak zatím to uděláme následovně:

2) d.c. Partyzánskou ve vozovce až "co to jde", tedy těsně před železniční podjezd, pod podjezdem chodník, potom přes parkoviště k Výstavišti.
z.c. nejprve přes parkoviště (důvod je ten, že chceme chodníky minimalizovat), od Bubenské ovšem tedy chodník, až po přechod za ulicí Na Zátorách, protože moc nevíme, kde se s tím napojit dřív.
Pro směr Trojský most je tam tedy na křižovatce s ulicí Na Zátorách dost závlek, nejezdíte to v těchhle místech přece jenom už spíš nějak s auty?

3. Bubenská je bída, bída, bída.
Možná řešení:
a) nechat
b) d.c. i z.c. v provozu
c) d.c. po chodníku po Veletržní a pak v provozu
d) Super prasárna přes holešovickou zastávku, ale není to nakonec docela vtipné?: http://mapy.cz/s/eaPR . Vtip je v tom, že se pak dá na Bubenské použít prakticky nepoužívaný východní chodník (až po Veletržní).

4. Vzhledem k tomu, že máme trasu ulicí Na Zátorách, nebudu přes ty areály zatím tahat nic.

5. Ještě jsem posbíral další názory, do hry vstoupí i skutečnost, že rondely u mostu Barikádníků jsou dost o hubu, a situace na přechodech u Matfyzu se změní se zprovozněním Blanky. Takže zatím nechávám, jak je.

6. Protože závisí na vyřešení (5), nechávám zatím, jak je.

Vyrenderované to bude za pár dnů, defakto tedy změny zase tak velké asi nebudou, jestli nevymyslíme, co s tou Bubenskou.

Mosquit 13. 11. 2014, 12:13

Ad 2 z.c.: Tam už po chodníku nejezdím, já jedu od Bubenské k Na Zátorách (a vlastně i dál) už taky v provozu.

3d nebrat, to bychom měli hodně přejetých. Já bych nejradši Bubenskou z mapy úplně vymazal, a hnal to všechno Dukelských Hrdinů. V provozu to tam jde, ale chce to trochu ostříleného cyklistu. Já si troufnu i na tu Argentinskou - most - Jankovcova - Železničářů - Bubenská - SJM až k Nuseláku, ale takových cyklistů moc neni.

Vratislav Filler 13. 11. 2014, 12:18

Zacyklení: Tak koukám, že jsme to psali paralelně.
U 2 zc. ještě zvážím poslat to od Bubenské v provozu. Zredukuje to ten neelegantní závlek do ulice Na Zátorách. Otázka pro detail křižovatky U Výstaviště - Bubenská: Je možné odbočit z ulice Za Elektrárnou vlevo pod železniční most?

4) asi přece jenom nakonec nic, když je trasa ulicí Na Zátorách...

5 a 6) Uvidím po Blance, jak dopadnou ty přechody přes Povltavskou. Přece jenom by to měla být chráněná trasa. Předběžně uvažuji poslat to po západním chodníku jen d.c.

Vratislav Filler 13. 11. 2014, 12:24

2zc: Tak jste mě umlátili počty, jdu to od Bubenské přemalovat do silnice.

Mosquit 3: Hm, míra shitovosti té trasy je skutečně velmi vysoká. Blbé je, že je to budoucí páteřka, takže bych ji docela rád v mapě v nějaké podobě měl...

Petr Dlouhý 14. 11. 2014, 07:49

VF: Myslím, že ta Bubenská takto není moc dobrý nápad. Místo, kde se jede z Hlávkova mostu na sever a překonává se odbočení na nábřeží Kapitána Jaroše považuji za úplně nejhorší místo ze všech, která jezdím. Pokaždé mě tam někdo na poslední chvíli začne předjíždět a odbočovat doprava těsně přede mnou. A to ať jedu uprostřed a ukazuji jakkoliv evidentně. Celý zbytek té Bubenské na sever je řádově lepší než Hlávkův most a ty dvě odbočení za ním.

Jestli ta mapa má sloužit méně zkušeným a jestli tam tenhle směr má být, tak asi nezbývá než to proznačit přes ty rampičky a podchody.

Jakub Velímský 14. 11. 2014, 11:12

VF9:
Ad 3d) To není dobrý nápad, ze zastávky vlakem občas jezdím, pro kolo to není sjízdné a v případě příjezdu vlaku od Kralup není vidět do zatáčky.

Lépe pokračovat s auty:
Bubenská -> Za Elektrárnou -> Stromovka,
nebo
Bubenská -> Za Elektrárnou -> Partyzánská -> Trojský most,
nebo
můstek nad tratí -> Železničářů -> Plynární

Vratislav Filler 14. 11. 2014, 13:33

Petr: Ty rampičky a podchody na Vltavské jsou totální pruda, smysl mají jen pro nablížení přímo na Vltavskou a k budově ex-DPP, už na Stross je lepší jet Dukelských Hrdinů.

Jakub: OK, byl to jen nápad.

Tak mě napadá: Proznačit jen místní spojku podchodem od A1 na Vltavskou (k A16), a na zbytek Bubenské se zcela vydlábnout. Hlavní trasu nechat na Dukelských Hrdinů.

V tom případě je ale důležité mít dobrou trasu Dukelských Hrdinů -> U Výstaviště -> Partyzánská, kde mi teď přijde blbé 2x na světlech křížit ulici U Výstaviště kvůli přesmyku na parkoviště před Tipsport arénou... Pravý chodník tu byl kritizován, a do těch kostek to vážně není ono. Tak nevím...
A nebo: nebylo by, aspoň pro směr z centra pro začátečníky zajímavé toto: http://mapy.cz/s/ecpI ? Sice je to o 600 metrů delší, ale prakticky bez problémových křížení a jízdy v silném provozu.

Mosquit 14. 11. 2014, 13:43

Já bych se taky motanici v okolí Vltavské rád vyhnul. Jediné místo, kudy tam projíždím, je pod mostem, tj. bezdomoveckým doupětem.

Dukelských hrdinů už jsem také navrhnoval. Ještě doufám, že na křížení DH x Veletržní se změní po otevření Blanky intervaly SSZ, protože teď mi přijde dost preferována Veletržní (dokud nejede tramvaj, člověk tam čeká dlouho).

Včera jsem to zkoušel kolem Výstaviště zc. po kostkách, nějak to jde (jsou horší), hlavně je to tam ale široké a auta můžou předjíždět všude (i u tram ostrůvku je dost místa).

Ta trasa zc. přes parkoviště s dvojitým přesmykem používána ve směru zc. nebude. Jednak u konce DH (a vjezdu do Stromovky) se nedá legálně odbočit, druhak je to na ten kousek pruda. Dále objezd Za Elektrárnou a bahnitou cestičkou po břehu taky není úplně košér.

sasakrizek 15. 11. 2014, 18:49

ad 6 - ponechat trasu. Cestou do centra mám najetý východní i západní chodník a východní je mnohem lepší, vyhýbá se provozu a navazuje na široký chodník na Argentinské a pak plynule na nábřeží. Jediný problém je vysoký obrubník za benzinkou OMV u vjezdu k Self Storage.
Cestou z centra zpátky do Kobylis Trojský most vynechávám a jezdím přes Stromovku a Císařský ostrov a pak ulicí Nad Kazankou do Trojské. Rozdíl je cca 1,7km navíc ve vzdálenosti ale to více než srovná pohodová cesta.
http://www.mapy.cz/s/edAt

Zacykleni 16. 11. 2014, 16:27

U Výstaviště: ty kostky se jet dají a přesně v souladu s [16], místa je tam dost. Občas to beru po tram kolejích a nechávám se auty předjíždět zprava, to ale nejde vzhledem k provozu vždycky. Podle mě jsou ty kostky menší zlo než dvakrát měnit stranu.

VF11: Z ul. Za Elektrárnou od Stromovky se na křižovatce odbočit vlevo pod viadukt nesmí.

Celkově pro značení tras preferuji DH než Bubenskou.

Zacyklení 18. 11. 2014, 09:58

[sasakrizek-17] To má podle mě několik nedostatků: východní chodník Argentinské je přerušovaný křižovatkami (i když to možná vyrovná ten opruz při přejíždění z toho západního chodníku na Bubenské nábřeží), navíc není zlegalizovaný. Při cestě zc. je Nad Kazankou v protisměru.

Vratislav Filler 18. 11. 2014, 15:45

Teď se na té stezce podél Argentinské zlepšilo napojení na Dělnickou a přesmyk k Tržnici, nevím, zda tedy i signalizace, ale možná je to bod pro západní chodník.

Ovšem když tam jedu, tak se zpravidla vynořím někde z Holešovické zástavby a křížit na půl kilometru dvakrát Argentinskou bymě nedonutilo, ani kdyby ta západní stezka byla zlatem lemovaná.

jinak Dukelských Hrdinů trasa vede, nejde tedy o to, zda mít doporučenou trasu směr Trojský most Bubenskou NEBO Dukelských Hrdinů, ale spíš o to, Zda vůbec kromě Dukelských Hrdinů má smysl mít trasu ještě Bubenskou (zejména pro relace Trojský most / Za Elektrárnou - Hlávkův most).

Petr Jurnečka 18. 11. 2014, 21:26

Jezdím od kostela sv. Antonína na Strossmayerově nám. a naučil jsem se jezdit směr :
Hlavkův most (západní chodník) – podchod pod Nábř. kpt. Jaroše (bez čekání a provozu v DH) – kolem vstupu do Úřadu MČ Praha 7 – Strossmayerovo nám. vchod do kostela – Janovského - pplk. Sochora – Farského – Schnirchova – Veletržní (lze dobře v provozu i v zácpě, je široká) – U Smaltovny – Strojnická – západní chodník Bubenská (nepříjemný vlakový přejezd) – Bubenská v provozu až k semaforu – na zelenou doprava v provozu Partyzánskou pod viadukt (ujedu autům jedoucím od Výstaviště) a dále Partyzánskou na Trojský most
Vyhnu se nepříjemnému provozu u Výstaviště a několika semaforům na DH. Až na několik krátkých úseků bez použití chodníků. Vše platí ale pouze jednosměrně z centra.

sasakrizek 18. 11. 2014, 23:01

ještě k tomu východnímu chodníku mostu Barikádníků - dávám mu přednost především kvůli návaznosti na Agrentinskou, jako problematické a nebezpečné vidím dvojí křižování a to s Ulicí Bondyho a Jankovcovou, především ráno ve špičce, to bývá mazec. Co se kostek týče, velkým se snažím vyhnout, mám skládačku Brompton a ta velké kostky nerada.
ad (zacyklení) - Nad Kazankou je jednosměrka, ale není frekventovaná, je široká a chodník taky.
Východní chodník Argentiské je pohoda, bezbariérové a světelné křižovatky a plynulá návaznost na nábřeží. Od Vltavské bych se na nábřeží dostával zbytečně složitě.

Líbil se Vám článek? Podpořte náš další obsah!
Stačí 10 Kč a minuta Vašeho času.

Vyberte prosím částku, poté budete přesmerováni na darujme.cz

Mohlo by vás zajímatBlanka nové trasy
Doporučené trasy po Blance (1/3): Praha 6
Cyklotrasy, Praha,

Doporučené trasy po Blance (1/3): Praha 6

03. listopadu. 2014, 1min. čtení9