Představujeme MNK Premium, primátor Prahy Svoboda mezi prvními předplatiteli

Publikováno: 01. dubna. 2023, 6 min. čtení
Aktualizováno: 31. března. 2023
Autor: redakce
Úvodní foto: Deník / M. Divíšek (koláž MNK)
Publikováno: 01. dubna. 2023, 6 min. čtení
Aktualizováno: 31. března. 2023
Autor: redakce
Úvodní foto: Deník / M. Divíšek (koláž MNK)

Nezávislý online magazín Městem na kole spouští nový exklusivní obsah pod značkou MNK Premium. Magazín se tak přidává k dalším médiím, která se rozhodla, že kvalitní novinařina má svou cenu a věří, že čtenáři si za kvalitní obsah rádi připlatí.

Mezi prvními předplatiteli MNK Premium se objevují i známá jména. Prvním čtenářem našeho prémiového obsahu se stal primátor hlavního města Bohuslav Svoboda (ODS).

„Těší mě, že již s uvedením nové služby MNK Premium se nám povedlo nalákat první čtenáře. A to aniž by s jistotou dopředu věděli, co vše bude služba nabízet. O to více mě těší, že se jedná o takto veřejně známé představitele našeho politického života. Ukazuje to, jakou důvěru si náš magazín dokázal za 15 let své existence vybudovat,“ říká ke startu služby šéfredaktor Městem na kole Jiří Motýl.

MNK Premium jako symbol kvalitních zpráv ze světa cyklistické dopravy

Služba MNK Premium svým předplatitelům poskytne přístup k plné délce článků. Zároveň ale na pravidelné předplatitele čekají i mnohé další výhody. Mezi ty patří například sleva do e-shopu spolku AutoMat, který je zastřešující organizací magazínu, nebo startovné do květnové výzvy Do práce na kole zdarma, jejíž letošního ročníku je Městem na kole mediálním partnerem. Na předplatitele MNK Premium pak čeká i možnost sledovat podrobně redakční zákulisí v podobě pozvánek na pravidelná redakční setkání, nebo možnost klást dotazy zpovídaným během redakcí připravovaných rozhovorů.

„Oznámili jsme, že letos vygumujeme nebezpečné cyklopruhy, a tohoto slibu se držíme. Současně si vážím toho, když někdo dělá dobrou žurnalistiku. Poté, co jsem si na Městem na kole přečetl o městských analýzách, které potvrzují, že drtivá většina cyklopruhů je bezpečná, chci tímto vyjádřit svou vděčnost za ušetřenou práci. Cyklopruhů, které jsou opravdu nebezpečné, je úplné minimum,“ vysvětlil Svoboda důvody pro předplácení prémiového obsahu MNK Premium.

Upozornil ale, že je povinován svým voličům a předvolebním slibům: „Aby si cyklisti a motoristi nepřekáželi na rušných ulicích, postavíme stovky kilometrů vyhrazených cyklostezek. Zahraniční analýzy i analýzy Prahy ukazují, že právě chráněná infrastruktura je tou nejbezpečnější a zároveň veřejností nejžádanější volbou,“ vysvětlil Svoboda svůj plán. Svoboda tak v podpoře cyklistické dopravy navazuje na svého stranického předchůdce, Pavla Béma, který čtyři sta kilometrů cyklostezek sliboval už v předvolební kampani v roce 2002 a nakonec prosadil základ současné sítě nadřazených a páteřních tras mimo kontakt s motorovou dopravou.

Primátor nicméně odmítl, že by jeho příspěvek MNK Premium měl cokoliv dělat s tím, že je Městem na kole nezávislým projektem spolku AutoMat a jeho předchůdce Pavel Bém spolku stále dluží desítky hodin dobrovolnické práce za prohranou sázku, že se stavba tunelu Blanka neprodraží. „V ODS žádný fond vyrovnávání starých dluhů nemáme, co se stane Bémovi, zůstane Bémovi, i když byl zrovna primátor,“ vysvětlil Svoboda.

Zároveň Svoboda při spuštění služby MNK Premium čtenářům Městem na kole prozrazuje, že mezi prvními se připravuje cyklostezka v koridoru pražské magistrály: „Jedná se o logickou volbu, o přímé spojení mnoha částí Prahy s minimálním převýšením. Za 10 minut budete z Holešovic na hlavním nádraží a za půl hodiny na Kavčích horách.“ Údajně se ale nejedná o jediné zvažované úseky: „Pokud bych mohl mluvit trochu sobecky, rád bych se zaměřil na zlepšení ve Střešovické, na Mariánských hradbách a v Chotkově. Teď tu jsou jen často přerušované cyklopruhy, kdyby infrastruktura byla bezpečnější, troufl bych si do provozu a dost by mi to ušetřilo čas v mém programu. Za 15 minut bych mohl být z ÚVNky ve sněmovně nebo na magistrátu.“

MNK Premium na rok zdarma pro současné podporovatele

Šéfredaktor Motýl zároveň při startu služby dodává, že současní podporovatelé Městem na kole nepřijdou zkrátka. „Ti, kteří Městem na kole finančně podpořili letos, nebo v minulém roce, dostanou automaticky předplatné MNK Premium na rok zdarma,“ ubezpečuje Jiří Motýl.

Aprílová služba MNK Premium se oficiálně spustí na výročí založení magazínu, tedy 17. dubna, kdy to bude přesně 15 let od prvního článku „PrahouNaKole 3… 2… 1… Jedeme!“. Do té doby mohou příznivci magazínu podpořit magazín standardní cestou, čímž se při spuštění MNK Premium spolu s primátorem zařadí automaticky mezi konzumenty exkluzivního obsahu.

redakce
Redakční tým online magazínu Městem na kole

Ondra 1. 4. 2023, 15:11
5
1

Imagine, že by Praha doopravdy měla takového primátora :-)

Pavel Mašek 4. 4. 2023, 10:58

letos už se nachytat nenechám!!!!!

Líbil se Vám článek? Podpořte náš další obsah!
Stačí 10 Kč a minuta Vašeho času.

Vyberte prosím částku, poté budete přesmerováni na darujme.cz

Mohlo by vás zajímat
Mapa Městem na kole aktualizována
Redakční blog,

Mapa Městem na kole aktualizována

17. října. 2023, 2min. čtení4