Na křižovatkách se Sokolskou a Legerovou aktuálně vzniká pouze stavební příprava pro možné budoucí umístění potřebné světelné signalizace. Blok mezi oběma směry magistrály zůstane i nadále jednosměrný východním směrem, blok mezi Legerovou a Lublaňskou pak směrem opačným. Důvodem je, že se nepodařilo vyjednat protisměrnou jízdu cyklistů při současném ponechání šikmých parkovacích stání.
Jan Fiala (Kalimero) 26. 08. 2015, 16:37
Před chvílí jsem tam procházel a divil jsem se. Podle nově nainstalovaných značek na sloupcích semaforů je Wenzigova nyní jednosměrná od Lublaňské přes Legerovu do Sokolské a žádnou přípravu na budoucí umístění semaforů (jako je to patrné třeba na křižovatce K Horkám x Mírového hnutí) jsem nezaznamenal.
Vratislav Filler 26. 08. 2015, 18:25
Aha, tak jsem to špatně pochopil. Oni to otočí, takže si vytvoří z Lubaňské ještě větší kanál, než byl doteďka. No, to teda potěš.
Příprava je podzemní (kabelové chráničky). Sloupy by bylo nutno vztyčit.
Brahma 01. 09. 2015, 11:08
Bez světelného přechodu je nějaké cyklozobousměrnění stejně k ničemu. Sokolská a Legerova se přecházet za provozu dají jen obtížně a s velkým rizikem. Na kole to bude ještě horší. Jednou se to dá uskutečnit, opakovaně je to cesta do nemocnice.
Mosquit 01. 09. 2015, 12:59
SSZ oproti předpokladům nainstalováno na Sokolské i Legerově.
http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=15083146068
+ další fotky v galerii
Vratislav Filler 02. 09. 2015, 18:40
Takže směr východ -> západ bude průjezdný vlastně komplet (go with the flow) od Koubkovy po Apolinářskou. I když zajížďka blok a dvoje světla asi povedou 90% lidí k tomu, že zůstanou ve Fügnerových sadech, pro přesun směr Nuselák může být možná pohodlnější překřižit úrovňově. Opačný směr je i nadále "none shall pass", otázka je, co s tím udělá za rok lávka přes Bělehradskou. Díky přechodům na obou ramenech to ale bude sjízdné po chodnících, pro některé směry to bude fungovat jako celek i jednosměrné (Fügnerák -> Lublaňská -> lávka), otázka je, zda přibude cyklistů na chodnících tolik, aby to Prahu 2 pohnulo k realizaci těch cykloobousměrek. :-)
komentář