Hlavní částí investice bylo vybudování 350 metrů dlouhé asfaltové cesty místo původní panelové a z části šotolinové komunikace k areálu DTJ. U DTJ také stavbaři postavili parkoviště s 64 místy, dalších 24 míst vzniklo podél cesty. V oblasti stavbaři také vybudovali cyklostezku, která navázala na podjezd pod Rašínovou třídou a cyklisté po ní mohou pokračovat podél Labe směrem k tenisovému areálu. Nájezd na cyklostezku je pak řešen v oblasti křižovatky s Jungmannovou, kde navazuje na jízdu v provozu Veverkovou a Jungmannovou.
Součástí stavby dále byly stavební úpravy na čtyřproudé Rašínově třídě a ve Veverkově ulici, z nichž se k areálu DTJ přijíždí. „Na Rašínově třídě byly doplněny odbočovací pruhy včetně dopravního značení a došlo i na úpravu zeleně. Práce na celé stavbě v únoru definitivně skončily včetně úspěšných kolaudací,“ uvedla radnice. Přes 6,8 milionu korun z hodnoty stavby hradilo Ředitelství silnic a dálnic ČR (ŘSD), zbytek zaplatilo město.
Hlavní aktuální investicí v Hradci Králové do silnic je přestavba křižovatky Mileta na silničním okruhu za více než půl miliardy korun bez daně. Jde o společnou investici ŘSD, města a kraje. Přestavba by měla začít v dubnu a trvat do konce roku 2026.
Líbil se Vám článek? Podpořte náš další obsah!
Stačí 10 Kč a minuta Vašeho času.
Vyberte prosím částku, poté budete přesmerováni na darujme.cz
komentář