Kampaň sdružení Auto*Mat Do práce na kole, zahrnující soutěž o zelené kilometry, o nejkreativnější tým i o cyklozaměstnavatele roku, je v plném proudu. Nejvíce lidí se do soutěže zapojilo v České národní bance. Podívejte se na video:
„V soutěži o „zelené kilometry“ vede podle průběžných výsledků tým Tesco Stores s 2804 kilometry. Průběžné výsledky soutěže můžete vidět zde.
Soutěžní kilometry ale nejsou všechno. Mimořádnou cenu obdrží zaměstnavatel, který nejvíce podpoří dojížďku svých zaměstnanců do práce na kole.
Ani bojovníci ze středu pelotonu ale nemusejí odejít s prázdnou. Městské kolo odmění i vítěze v kategorii kreativní přístup k cyklistické dojížďce. Fotografie, video nebo i eseje lze posílat na adresu kontakt@dopracenakole.net až do druhého června.
Zdroj: TZ Auto*Mat